
A Dr. Lenkei Egészségkultúra
Call center munkakörbe
munkatársat keres
A munkavégzés helyszíne a Dr. Lenkei Egészségkultúra Központja – Budapest, József krt. 8.

-
Jóni-Apostol Hajnalka vagyok a Dr. Lenkei Egészségkultúra Webáruház és Ügyfélszolgálat vezetője. Büszke vagyok arra, hogy 12 éve képviselem és erősítem a Dr. Lenkei Egészségkultúra csapatát. Büszke vagyok arra, hogy munkámmal minden nap hozzájárulhatok ahhoz, hogy Ügyfeleink megtapasztalhassák az életminőség-javulás élményét. Csatlakozz hozzánk, ha te is részese szeretnél lenni ennek a csodának! Vidám és összetartó csapat vár téged!
Jóni-Apostol HajnalkaA Dr. Lenkei Egészségkultúra Webáruház és Ügyfélszolgálat vezetője
A Callcenter-munkatárs feladata telefonálás, de NEM hideghívásos értékesítés!
Nálunk sokkal értékesebb munkát végezhet ennél.
A Dr. Lenkei Egészségkultúra egyedülálló tevékenységgel foglalkozik.
Szaküzleteinkben és ügyfélszolgálatunkon speciális tanácsadást és különleges, saját fejlesztésű vitaminkészítményeket használunk arra, hogy sokkal magasabb szintre emeljük a hozzánk forduló érdeklődők életminőségét.
Minket a vásárlóinkkal elért kiváló eredmények érdekelnek, ezekért dolgozunk, ezekre vagyunk igazán büszkék.
Callcenter-munkatársként – még mielőtt felvenné a munkaköre feladatait – alapos elméleti és gyakorlati képzésben részesül, amelynek során megismeri a Dr. Lenkei Egészségkultúra működésének alapjait.
Olyan munkatársat keresünk, aki:
- Aki szeretne a vásárlóinknak segíteni abban, hogy a vitaminok helyes alkalmazásával egyértelmű, jól megfigyelhető életminőség-javulást érjenek el.
- Ennek érdekében kimenő hívásokat indít saját ügyfélnyilvántartó adatbázisunkból, felméri, hogy az adott ember hol tart az életminőség-javulás felé vezető úton, és megadja neki a megfelelő információkat, adatokat a továbblépéshez.
- Kifejezetten szeret és tud emberekkel telefonon kommunikálni, foglalkozni, embereknek segíteni.
- Fel tudja mérni az ügyfelek igényeit, ennek megfelelően képes megoldani az esetlegesen felmerülő problémákat.
- Társalgási szinten beszél angolul, és akinek nem okoz gondot az angol nyelvű telefonálás sem.
- Képes felelősséget vállalni azért, hogy a Dr. Lenkei Egészségkultúra küldetését szem előtt tartva végezze a callcenter-munkatárs feladatait.
- Szereti a kiszámíthatóságot, és szeretne hosszú évekig egy valóban stabil, megbízható munkahelyen dolgozni.
- Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezik.
- A megtanult feladatokat szívesen végzi mindenféle változtatás nélkül, annak érdekében, hogy a jól bejáratott módszereket sikeresen alkalmazza. Csak akkor változtatja meg a dolgokat, ha az feltétlenül szükséges.
- Képes felelősséget vállalni azért, hogy a Dr. Lenkei Egészségkultúra küldetését szem előtt tartva végezze a Callcenter-munkatárs feladatait.
- Fontosnak tartja saját személyes fejlődését, szeret olvasni, szeret új dolgokat megtanulni.
- Vállalja, hogy egy szigorú, több lépcsős kiválasztási folyamatban vegyen részt, melynek része referenciaellenőrzés, illetve a korábban elért eredmények bemutatása. Ebben a kiválasztási folyamatban valóban csak a legrátermettebbek nyerhetnek felvételt.
Amit mi kínálunk Neked, amiben mások vagyunk
- Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhat. Olyan munkahelyen, ahol egymás tisztelete és segítése a minimális alapkövetelmény.
- Nálunk nincs szubjektív megítélés, munkatársainkat kizárólag kézzel fogható tények, az elvégzett munkájuk, az elért teljesítményük alapján ítéljük meg.
- Egy Callcenter-munkatárs megítélésében a legfontosabb szempont az, hogy hány embernek tudott hatékonyan segíteni abban, hogy az életük minősége magasabb szintre emelkedjen.
- Fix fizetés, amelyhez a teljesítménytől függően további, figyelemre méltó összegű jutalom is hozzáadódhat.