Call center - Dr. Lenkei Állás

Call center

Webáruház tanácsadó - Call Center

A Dr. Lenkei Egészségkultúra

Call center munkakörbe

munkatársat keres

A munkavégzés helyszíne a Dr. Lenkei Egészségkultúra Központja – Budapest, József krt. 8.

  • Jóni-Apostol Hajnalka vagyok a Dr. Lenkei Egészségkultúra Webáruház és Ügyfélszolgálat vezetője. Büszke vagyok arra, hogy 12 éve képviselem és erősítem a Dr. Lenkei Egészségkultúra csapatát. Büszke vagyok arra, hogy munkámmal minden nap hozzájárulhatok ahhoz, hogy Ügyfeleink megtapasztalhassák az életminőség-javulás élményét. Csatlakozz hozzánk, ha te is részese szeretnél lenni ennek a csodának! Vidám és összetartó csapat vár téged!

    Jóni-Apostol HajnalkaA Dr. Lenkei Egészségkultúra Webáruház és Ügyfélszolgálat vezetője

click the edit button to change this text.

Bár a Dr. Lenkei Egészségkultúra callcenter-munkatárs feladata telefonálás, az NEM hideghívásos értékesítés! Nálunk sokkal értékesebb munkát végezhetsz ennél.

A Dr. Lenkei Egészségkultúra egyedülálló tevékenységgel foglalkozik.

Speciális tanácsadást és különleges, saját fejlesztésű vitaminkészítményeket használunk arra, hogy sokkal magasabb szintre emeljük a hozzánk forduló érdeklődők életminőségét.

Minket a kiváló eredmények érdekelnek, ezekért dolgozunk, ezekre vagyunk igazán büszkék.

Callcenter-munkatársként – még mielőtt felvennéd a munkaköröd feladatait – alapos képzésben részesülsz, amelynek során megismered a Dr. Lenkei Egészségkultúra működésének alapjait

click the edit button to change this text.

Olyan munkatársat keresünk, aki:

  • A regisztrált törzsvásárlóinkat telefonon hívja, és eléri, hogy megfelelő adatokkal rendelkezzenek ahhoz, hogy a készítményeink okos használatával magasabb szintre emeljék az életük minőségét.
  • Kifejezetten szeret emberekkel telefonon beszélni, foglalkozni, embereknek segíteni.
  • Társalgási szinten beszél angolul, és akinek nem okoz gondot az angol nyelvű telefonálás sem.
  • Szereti a kiszámíthatóságot, és szeretne hosszú évekig egy valóban stabil, megbízható munkahelyen dolgozni.
  • Képes a megtanult standard módszereket alkalmazni a munkájában, anélkül, hogy eltérne a megtanultaktól.
  • Képes felelősséget vállalni azért, hogy a Dr. Lenkei Egészségkultúra küldetését szem előtt tartva végezze a callcenter-munkatárs feladatait.
  • Fontosnak tartja saját személyes fejlődését, szeret olvasni, szeret új dolgokat megtanulni.
  • A megtanult feladatokat szívesen végzi mindenféle változtatás nélkül, annak érdekében, hogy a jól bejáratott módszereket sikeresen alkalmazza. Csak akkor változtatja meg a dolgokat, ha az feltétlenül szükséges.

click the edit button to change this text.

Amit mi kínálunk Neked, amiben mások vagyunk

  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz. Olyan munkahelyen, ahol nincs áskálódás, furkálódás. Ahol egymás tisztelete és segítése a minimális alapkövetelmény.
  • Nálunk nincs szubjektív megítélés, munkatársainkat kizárólag kézzel fogható tények, az elvégzett munkájuk, az elért teljesítményük alapján ítéljük meg.
  • Egy callcenter-munkatárs megítélésében a legfontosabb szempont az, hogy hány embernek tudott hatékonyan segíteni abban, hogy az életük minősége magasabb szintre emelkedjen.
  • Mi tiszteljük és megbecsüljük a jó teljesítményt.
  • Munkatársaink magas szintű emberi és anyagi elismertségben részesülnek.
  • Fix fizetés, amelyhez a teljesítménytől függően további, figyelemre méltó összegű jutalom is hozzáadódhat.
  • Ezen felül havi vitamincsomagot biztosítunk számodra.
  • A munka nagyon szép, sok örömmel jár, a hálás ügyfelek nagyon gyakran bearanyozzák a callcenter-munkatárs napjait.

Amennyiben szeretnél ehhez a kiváló csapathoz tartozni, szeretnél örömteli, értelmes alkotómunkát végezni, szeretnél biztonságban, emberi és anyagi megbecsültségben dolgozni, várjuk jelentkezésedet.

Érdekelhet még…